Wednesday, August 6, 2008

THE HAPPY COUPLE

Photobucket

Yeti & Scarfy are home now...they wrote & spoke of very pleasant evenings, listening to opera, reading, writing to old friends(I guess thats me), nice picnics, being close to tanning salons(thats yeti) & eating out on Wednesday's I guess they did find the happy ever after they so longed for with their new couple friends/owners.
...

Yeti y Scarfy estan en casa ya...me escribieron contándome de veladas agradables en las que escuchan opera, leen y escriben a viejos amigos(yo creo que soy una de ellos), lindos picnics, camas de bronceado(eso es cosa de yeti) y que salen a comer los miércoles...Creo que si encontraron el final feliz que tanto esperaban con sus nuevos dueños 'la pareja feliz'.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...