Wednesday, August 12, 2009

mowgli



I finished this Mowgli & Bagheeraillustration today(from the jungle book) , wanted to give the Matte medium a try, and loved it!, It gave me a chance to tear pages from an old book I had and incorporate them 
Im really happy with my first encounter with the matte medium. 
I love you matte medium..I really do. 
up on the etsy shop today, 
..
Hoy terminé y subi a la tienda de etsy ,  una ilustración de mowgli y vaguira, (del hermoso libro de las tierras virgenes...uy leanlo) Me di vuelo arrancando hojitas de un libro viejito que tenia por ahi, y las incorporé a la pintura.
Estoy muy contenta de mi primer intento de pintar con el "matte medium" ...awrg quiero pintar mas.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...