Wednesday, December 30, 2009

lovely fawa ears

Ive been making this sets of earrings for my etsy shop, its from an illustrated series of fruits and veggies on wood Ive been meaning to post. sooon ,
meanwhile here are the earrings and already they are available at the etsy shop...and some are made from fabric too(wich can be custom made to the color of your choice)the little tomato ones are my favorite...because he is so elegant and wears a leaf tie awww....
happy holidays!
...
He estado trabajando en estos aretitos para mi etsy, es de una serie de ilustraciones frutitas y vegetales(oh y unos de telita) que pronto postearé aqui, mientras aqui estan los aretitos ...disponibles en mi etsy..y para los que viven en playas de Tijuana , en la tiendita afuera del Yogurt place que se llama NAku...de la cual es injusto que no escriba post especial porque está tan cute!
felices fiestas!!! 

2 comments:

Adriana D.C. said...

A ver si ya me guardas unos no?...

digo fue mi idea que fueran aretes y como es posible que yo no tenga ni unos !!!

fawa said...

si claro! puedes comprarlos afuera del yogurt place... gracias!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...