Thursday, May 27, 2010

The house of hearts



Thank you so much to THE HOUSE OF HEARTS for making this little post about the parcel I sent them, it was a collaboration, they made their logo into a handmade stamp. thank you so much! nice pic, I enjoy sending little unexpected presents like that little felt moustache!
....
Gracias a THE HOUSE OF HEARTS por postear acerca del paquetito que les envié incluso agregaron una foto muy linda. Ellos me enviaron su logo y yo les hice su sellito. Gracias por la foto ...me emociona que reciban mis regalitos... siempre envio regalitos inesperados como ese bigotito de fieltro!!!

2 comments:

Jessica said...

Nice post. Just putting it out there, if you ever need a yacht shipper, look up Yacht Exports. They do a good job.

Bety Bovio said...

Oh diooos tienes unas cosas increibles tanto en tu etsy como en el blog!!!
De veras que la zurasy presume mucho y habla mucho de tus craftings y neta estan conmaye!!! Mis respetos a tu creatividad y perseverancia!! Yo me apunto como fanseses tuya! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...