Tuesday, October 25, 2011

Cup of tea


Good morning cup of tea with milk! I found out that drinking my tea in the morning with cute cups of tea makes me so happy that Ill start collecting them like my godmother Anita , these are my first two ,the first one is a bunny and a dog rolling of a grass hill like I do sometimes, the second one has tomatoes and bears I love the random combination. And thats me when I wake up, sorth of scary lol
...
Buenos dias tesito con leche!, Como me di cuenta recientemente que tomar mi tesito mañanero en tazitas curiositas me hace muy feliz voy a comenzar a coleccionarlas como mi madrina Anita Lechuga, la primera es de un perrito y un conejito rodando por una colina de zacate como a mi me gusta hacer, y la segunda es de una combinacion rarita de ositos con tomates ...y esa soy soy recien levantada (o_O)

1 comment:

Antología said...

El té con leche es lo mejor :)
y a mi también me alegran el día las tazas bonitas!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...